YouTube Qurulduqdan Sonra Loqosunda İlk Rebranding Etdi

YouTube Qurulduqdan Sonra Loqosunda İlk Dəyişikliyi Etdi

Bugünlər dünyanın ən böyük video portalı olan YouTube-un loqosunda dəyişiklik işlərini tamamlanmış oldu. YouTube bu dəyişikliyi mobil uyğulamalardan oyun qurğularına qədər bütün kanallarında yayımladı. Eyni zamanda, 12 il bundan öncə qurulmasından bu yana onun loqosundakı ilk önəmli düzəliş edilmiş oldu. Yeni loqo önümüzdəki günlərdən başlayaraq mobil qurğular və masaüstündə bütün kanallardan görünməyə başlayacaq.

Vaxtaşırı bəzi şirkətlər loqolarını yenidən dizayn (redesign) edirlər, bəziləri isə müntəzəm olaraq kiçik dəyişikliklərlə müasir tələblərə uyğunlaşmağa çalışır. YouTube sonunculardan biridir – Siz bu yeniləmələri görməsəniz də olar: ancaq loqo dəyişikliyi çox önəmlidir.

Ən gözəl görünən elementlərdən biri – loqo dəyişikliyini göstərən animasiya isə hər yerdə istifadə olunmayacaq. Onu sadəcə olaraq bizimki kimi dizayn bloqlarından görə biləcəyik.

YouTube-un Köhnə və Yeni Loqosu

YouTube-un köhnə loqosu (solda) və yeni loqosu (sağda)

YouTube-un Yeni Loqosunda Hər Bir Seçim Doğru Görünür

YouTube artıq keçmişdə qalmış loqosunda adının “Tube” hissəsini köhnə bir televiziya ekranına bənzədilmiş qırmızı, yuvarlaqlaşdırılmış qutuya salmışdı. Bu konsepsiya yenidən işlədilib. İndi yuvarlaq qırmızı qutu bir başlama simvolu ilə sola göndərilib. Bu son dərəcə ağıllı bir hərəkətdir. Oxutmağa başlatma simvolu YouTube ilə sinonimə çevrilmişdi. Eyni zamanda tam loqotipdən daha balaca və daha çevikdir. Hər hansı bir YouTube videosu başqa bir sayta yerləşdirildikdə Play düyməsi həmin saytı bəzəyir. Lakin, Play düyməsi original YouTube loqosuna yaxşı oturmurdu. Bir loqoda iki dairəvi qutunun olması birbaşa uyğunsuzluq olardı.

YouTube-un yeni loqosu korporativ loqotip prinsipləri ilə tanınmış universal UI elementini özündə birləşdirir.

Bəzən dizaynda çox çətin proseslər belə səhvləri aşkar etmir. Sonradan işləndiyi zaman bunun necə olduğunu görürsünüz. Play düyməsi isə ikon kimi bir səviyyədə işlədilər və ətrafında şəxsiyyətləri toplamaq üçün YouTube-un bir müddətdir görmədiyi ən ağıllı bir şey ola bilər.

Brend adının yazısı özü də yenidən işlənmişdir. Bir qədər də yuvarlaqlaşdırılmış konuslu kürəklərlə yeni hərflər daha konkret və daha aydın görünüşlü olmuşdur.

Bu işi YouTube-un yaradıcı rejissoru Kristofer Bettiqin başçılıq etdiyi daxili komanda həyata keçirdi. Edilən hər seçim doğru görünür və YouTube-un yaşlanmış loqosu yenə maraq doğurur.

Oxumağa Dəyər:

Bu Mövzuya Uyğun Başqa Yazılar